Akademija: Kako v 7 korakih premakniti povprečno telefonsko prodajo v odlično?

By
314
Akademija: Kako v 7 korakih premakniti povprečno telefonsko prodajo v odlično?

Naša inkubiranka Petra Knez Bahor vas vabi na brezplačno akademijo “Kako v 7 korakih premakniti povprečno telefonsko prodajo v odlično?”

Ker je poznavalka kontaktnih centrov doma in v tujini, ve kje ima podjetje s tem oddelkom izzive. Svoje izkušnje je pridobila v Studiu Moderna, Linea Directi, Zavarovalnici Triglav, Financah ….

Pozna ključne izzive:

  1. Attrition ratio visok (odhodi zaposlenih) in s tem povezani visoki stroški uvajanja (čas je denar)
  2. Zelo slaba uporabniška izkušnja (slab NPS in CES)
  3. Izredno nizka raven zadovoljstva zaposlenih

Iz tega ne moremo narediti dobrega klica, prav tako ne moremo sprejeti klica, kjer bi stranka dobila kar pričakuje.

Če se usmerimo na telefonsko prodajo, v takih okoliščinah do nje ne pride.

Ključni izziv, ki ga boste naslavljali v brezplačni akademiji in kasneje na plačljivem delu je:

  1. Dialog s stranko; absolutno NE vnaprej napisan
  2. Sproščen, prijateljski dialog s prodajnimi elementi
  3. Usmerjen v osnovno in dodatno prodajo
  4. Skrb za stranko z namenim deliti odlično uporabniško izkušnjo
  5. In ključno skrb za Bazo, ki je zlata jama za industrijo kontaktnih centov.

Temelj je pridobiti zaupanje, da lahko nato stranki prodajamo in ne samo prodamo.

Več o Petri si lahko preberete TUKAJ.

Še nekaj o akademiji:

  • Delavnica bo on-line
  • Brezplačna 2 dni
  • 17 in 18.  november
  • od 9.00 do 14.30 (9.00 do 11.30 prvi del, pavza od 11.30 – 12.00; drugi del od 12.00 do 14.30

Delavnica je primerna za vse:

    • Vodje klicnih in kontaktnih centov
    • Mentorje klicnih in kontaktnih centov
    • Komercialiste
    • Vodje prodaj
    • KAM-e
    • Skrbnike ključnih kupcev
    • Skrbnike v klicnih in kontaktnih centrih
    • Upravljalce spletnih trgovin/ hibridna prodaja
    • Prodajalce
    • ….

Kaj bo udeleženec pridobil:

  1. Povečanje prodajne učinkovitosti prodajnih svetovalcev.
  2. Spoznali boste, da je le celostni pristop k telefonski prodaji tisti, ki zagotavlja uspeh.
  3. Izboljšanje prodajnih dialogov s pravo argumentacijo in strankinimi zadovoljstvom.
  4. Naučili se boste omejiti izraze, ki ovirajo vaš uspeh.
  5. Spoznali boste, kako se pogovarjati, da vas drugi razumejo.
  6. Spoznali boste trike za odlično vodenje prodajnega sestanka.
  7. Naučili se boste jasno izraziti, predstaviti sebe, svoj izdelek ali storitev.
  8. Spoznali boste, kako pomembna je evalvacija vsakega prodajnega dialoga.
  9. Spoznali boste, kje v procesu telefonske prodaje je potrebno implementirati spremembe.
  10. Spoznali boste, kako lahko zaslužite mnogo več kot zaslužite sedaj.

 

Kakšne so posledice neučinkovite telefonske prodaje?

Podjetja se soočajo z:

  • menjavo kadra, torej nenehno fluktuacijo,
  • % zvestih strank se niža iz dneva v dan,
  • izdelki ostajajo na skladišču in ne gredo v uporabo oz. storitve niso v uporabi,
  • baze strank kopnijo,
  • prodajni rezultati ne pokrivajo stroškov,
  • prodajalci obupajo nad stranko, stranke nad prodajalci,
  • nezaupanje raste, ker ne poslušamo in komuniciramo kot »Babilonci«.

Prijavite se lahko TUKAJ.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)