Naša inkubiranka Petra Knez Bahor vas vabi na brezplačno akademijo “Kako v 7 korakih premakniti povprečno telefonsko prodajo v odlično?”
Ker je poznavalka kontaktnih centrov doma in v tujini, ve kje ima podjetje s tem oddelkom izzive. Svoje izkušnje je pridobila v Studiu Moderna, Linea Directi, Zavarovalnici Triglav, Financah ….
Pozna ključne izzive:
- Attrition ratio visok (odhodi zaposlenih) in s tem povezani visoki stroški uvajanja (čas je denar)
- Zelo slaba uporabniška izkušnja (slab NPS in CES)
- Izredno nizka raven zadovoljstva zaposlenih
Iz tega ne moremo narediti dobrega klica, prav tako ne moremo sprejeti klica, kjer bi stranka dobila kar pričakuje.
Če se usmerimo na telefonsko prodajo, v takih okoliščinah do nje ne pride.
Ključni izziv, ki ga boste naslavljali v brezplačni akademiji in kasneje na plačljivem delu je:
- Dialog s stranko; absolutno NE vnaprej napisan
- Sproščen, prijateljski dialog s prodajnimi elementi
- Usmerjen v osnovno in dodatno prodajo
- Skrb za stranko z namenim deliti odlično uporabniško izkušnjo
- In ključno skrb za Bazo, ki je zlata jama za industrijo kontaktnih centov.
Temelj je pridobiti zaupanje, da lahko nato stranki prodajamo in ne samo prodamo.
Več o Petri si lahko preberete TUKAJ.
Še nekaj o akademiji:
- Delavnica bo on-line
- Brezplačna 2 dni
- 17 in 18. november
- od 9.00 do 14.30 (9.00 do 11.30 prvi del, pavza od 11.30 – 12.00; drugi del od 12.00 do 14.30
Delavnica je primerna za vse:
- Vodje klicnih in kontaktnih centov
- Mentorje klicnih in kontaktnih centov
- Komercialiste
- Vodje prodaj
- KAM-e
- Skrbnike ključnih kupcev
- Skrbnike v klicnih in kontaktnih centrih
- Upravljalce spletnih trgovin/ hibridna prodaja
- Prodajalce
- ….
Kaj bo udeleženec pridobil:
- Povečanje prodajne učinkovitosti prodajnih svetovalcev.
- Spoznali boste, da je le celostni pristop k telefonski prodaji tisti, ki zagotavlja uspeh.
- Izboljšanje prodajnih dialogov s pravo argumentacijo in strankinimi zadovoljstvom.
- Naučili se boste omejiti izraze, ki ovirajo vaš uspeh.
- Spoznali boste, kako se pogovarjati, da vas drugi razumejo.
- Spoznali boste trike za odlično vodenje prodajnega sestanka.
- Naučili se boste jasno izraziti, predstaviti sebe, svoj izdelek ali storitev.
- Spoznali boste, kako pomembna je evalvacija vsakega prodajnega dialoga.
- Spoznali boste, kje v procesu telefonske prodaje je potrebno implementirati spremembe.
- Spoznali boste, kako lahko zaslužite mnogo več kot zaslužite sedaj.
Kakšne so posledice neučinkovite telefonske prodaje?
Podjetja se soočajo z:
- menjavo kadra, torej nenehno fluktuacijo,
- % zvestih strank se niža iz dneva v dan,
- izdelki ostajajo na skladišču in ne gredo v uporabo oz. storitve niso v uporabi,
- baze strank kopnijo,
- prodajni rezultati ne pokrivajo stroškov,
- prodajalci obupajo nad stranko, stranke nad prodajalci,
- nezaupanje raste, ker ne poslušamo in komuniciramo kot »Babilonci«.
Prijavite se lahko TUKAJ.