Mreženje v podjetništvu

By
31
Mreženje v podjetništvu

Mreženje, slovar slovenskega knjižnega jezika, opisuje kot povezovanje ljudi, ki je za njih koristno. Gre za spretnost, ki posameznikom omogoča, da hitreje in lažje dosežejo različne cilje, npr. dobijo zaposlitev, promovirajo svoje izdelke in storitve, gradijo blagovno znamko, ipd. Boško Praštalo (17-18), v prvi slovenski knjigi o mreženju pravi, da se »mrežimo že od malih nog, pravzaprav se začnemo mrežiti že ob rojstvu, naša družina je začetno izhodišče. S kom se kot novorojenček in kasneje otrok, najprej povezujemo? Z družinskimi člani, kasneje z družinskimi prijatelji, nato sovrstniki, sošolci. V tej točki nimamo veliko izbire in je načeloma vse v rokah staršev in kraja, kje živimo, do vrtca ali šole, ki jo bomo obiskovali. Prva prelomnica, ki vpliva na to, s kom se bomo družili izven tega kroga, od koga se bomo učili, po kom se bomo zgledovali, se zgodi, ko se v osnovni šoli odločimo za izven šolske aktivnosti, hobije oziroma kako bomo preživljali svoj prosti čas. Naslednje prelomnice so povezane s šolanjem, torej s kom preživiš štiri leta srednje šole, kasneje še fakulteto. Po končanem šolanju se hitro soočimo s pomembnimi mreženjskimi prelomnicami. Najprej z dvema ključnima prelomnicama: kaj in kje bomo delali ter s kom bomo živeli oz. kdo bo naš življenjski sopotnik?«

Več o članku: Mreženje v podjetništvu

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)