4 webinarji spletne prodaje

Nakupne navade potrošnikov so se močno spremenile. Če so do zdaj potrošniki večino nakupov opravili v klasičnih trgovinah in nakup dojemali tudi kot družabni dogodek, temu ni več tako. Zdaj raje udobno in varno nakupujejo prek spleta. 

Sklop štirih brezplačnih webinarjev je namenjen start-up podjetjem, ki razmišljajo o novem poslovnem procesu spletne prodaje.

PROGRAM
 webinarjev

1. modul:
SPLETNA TRGOVINA

10. junij 2020, 10.00 - 13.00

Predavatelj:
Aljoša Domijan, Gambit trade
VSEBINA:
  • Splošni pogoji prodaje prek spleta in zakonodaja
  • Od kod prihajajo kupci
  • Kako »poceni« je dejansko spletno oglaševanje
  • Najpomembnejša stran v vaši spletni trgovini
  • Podobno a tako različno – najboljše vsebine prodajajo
  • Pot od obiska trgovine do zaključka nakupa je lahko zelo dolga
  • Sprejemajte odločitve na osnovi podatkov, ne občutkov

2. modul:
PRODAJA PREK AMAZONA

17. junij 2020, 10.00 - 13.00
Predavatelj: Matej Peršolja, CarLock

VSEBINA:

  • Prednosti in slabosti lastne spletne trgovine v primerjavi s prodajo na Amazonu
  • Osnove prodaje na Amazonu in posebnosti prodaje na Amazonu v času Covid-19
  • Amazon Europe in prednosti začetka prodaje na tej platformi
  • Kakšni izdelki so primerni za prodajo na Amazonu
  • Kako si zagotoviti dobre ocene (reviews)
  • Kako promovirati izdelke na Amazonu
  • Praktični primeri težav, na katere lahko naletimo

3. modul: GOOGLE OGLAŠEVANJE

24. junij 2020, 10.00 - 13.00

Predavatelj:
Denis Jakin, W3B

VSEBINA:

  • Plačljivo vs. organsko iskanje prek spleta
  • Kako povečati prodajo z Google Ads
  • Kreiranje in optimizacija kampanje na Google Ads
  • Upravljanje in merjenje plačljive kampanje

4. modul:
PRODAJA PREK DRUŽBENIH OMREŽIJ

1. julij 2020, 10.00 - 13.00

Predavateljica:
Janja Novoselc, Kaspr
VSEBINA:
  • Kakšno vlogo imajo družbena omrežja v komunikacijskem spletu spletne trgovine?
  • Prodajni vs. komunikacijski načrt
  • Priprava vsebin
  • Načrtovanje vsebin na družbenih omrežjih
  • Časovna in stroškovna učinkovitost
  • Kazalniki in spremljanje rezultatov

Inkubator Sežana si pridružuje pravico do spremembe programa.

Spoznajte 
PREDAVATELJE

Aljoša Domijan

Gambit trade - EnaA

Podjetnik, ustanovitelj enaA.com / Gambit trade d.o.o. in Aguatera d.o.o., zagonski investitor, motivator ter mentor številnim start-up podjetjem.

Matej Peršolja

Proteus - Carlock

Direktor in soustanovitelj podjetja Protectus d.o.o., specialist za spletno prodajo prek Amazona ter start-up mentor.

Denis Jakin

W3B

Solastnik in izvršni direktor podjetja W3B, Google partner ter specialist za spletno oglaševanje.

Janja Novoselc

Kaspr

Ustanoviteljica agencije Kaspr, snovalka komunikacijskih strategij in načrtov z uporabo sodobnih spletnih orodij.

Postanite 
KRALJ
 spletne prodaje

Aktivnosti Inkubatorja Sežana v okviru operacije SIO-INKSEŽANA-2020-22 sofinancirata  Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.