- Razpisuje: Evropska komisija
- Programi: COSME – Program za konkurenčnost podjetij ter mala in srednja podjetja
- Vrednost razpisa: 750.000,00 EUR
- Zneski in deleži financiranja: 15.000,00 EUR na projekt (izjemni projekti lahko prejmejo dodatnih 10.000 €)
- Rok prijave: 2. 9. 2025
- Trajanje projekta: Predvidoma dolžina trajanja sodelovanja je 6 do 11 mesecev.
- Program Go Green, Get Digital, Be Resilient, del projekta TASTE, je namenjen malim in srednje velikim podjetjem in organizacijam na presečišču prehrane in turizma. Cilj je izboljšati njihovo odpornost, trajnost in digitalno pripravljenost s podporo inovativnim in mednarodnim sodelovanjem.
Skupno je na voljo 750.000 evrov, s katerimi se bo podprlo vsaj 40 partnerskih projektov, v katere bo vključeno najmanj 80 organizacij. Vsak izbran projekt bo prejel 15.000 € finančne podpore, skupaj s tehničnim svetovanjem in možnostmi za sodelovanje na mednarodnih dogodkih, osredotočenih na inovacije. Izjemni projekti lahko prejmejo dodatnih 10.000 €.
Glavni prijavitelj mora biti pravno registriran v Belgiji, Italiji, Latviji, Sloveniji ali Španiji. Drugi partnerji so lahko registrirani v kateri koli državi članici EU ali v državah, nečlanicah EU, ki sodelujejo v programu Enotni trg, pod pogojem, da izpolnjujejo določene kriterije. Če je organizacija MSP, mora ustrezati definiciji MSP po priporočilu EU 2003/361. Turistična MSP morajo biti klasificirana pod ustreznimi NACE kodami, ki zajemajo turistične dejavnosti, ali pa morajo dokazati aktivno gospodarsko delovanje znotraj turističnega ekosistema.
Zahteve glede partnerstva:
Projekti morajo biti prijavljeni s strani partnerstva, ki šteje najmanj dve (2) in največ pet (5) organizacij, ki morajo biti med seboj neodvisne (brez strukturnega, pravnega ali finančnega nadzora).
Sodelovanje turističnih MSP:
Vsaj 50 % partnerjev mora predstavljati turistična mala in srednja podjetja (MSP). Na primer, konzorcij s 3 ali 4 partnerji mora vključevati vsaj 2 turistični MSP, konzorcij s 5 partnerji pa vsaj 3. Poleg tega mora biti vsaj 60 % finančne podpore namenjeno sodelujočim turističnim MSP.
Sestava partnerstva:
Partnerstva lahko nastanejo na enega od naslednjih načinov:
- Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z enim ali več dodatnimi turističnimi MSP.
- Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z eno ali več turistično povezanimi organizacijami, pri čemer mora biti vsaj 50 % partnerjev turističnih MSP.
- Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z MSP iz drugih sektorjev (npr. agroživilski sektor, kultura, digitalne tehnologije), pri čemer mora turistična MSP predstavljati vsaj 50 % vseh partnerjev.
Vir: www.cnvos.si

