Javni razpis za izbor partnerskih projektov - Program Postani zelen, digitaliziraj se, bodi odporen

By
140
Javni razpis za izbor partnerskih projektov - Program Postani zelen, digitaliziraj se, bodi odporen

 

Skupno je na voljo 750.000 evrov, s katerimi se bo podprlo vsaj 40 partnerskih projektov, v katere bo vključeno najmanj 80 organizacij. Vsak izbran projekt bo prejel 15.000 € finančne podpore, skupaj s tehničnim svetovanjem in možnostmi za sodelovanje na mednarodnih dogodkih, osredotočenih na inovacije. Izjemni projekti lahko prejmejo dodatnih 10.000 €.

Upravičeni prijavitelji:

Glavni prijavitelj mora biti pravno registriran v Belgiji, Italiji, Latviji, Sloveniji ali Španiji. Drugi partnerji so lahko registrirani v kateri koli državi članici EU ali v državah, nečlanicah EU, ki sodelujejo v programu Enotni trg, pod pogojem, da izpolnjujejo določene kriterije. Če je organizacija MSP, mora ustrezati definiciji MSP po priporočilu EU 2003/361. Turistična MSP morajo biti klasificirana pod ustreznimi NACE kodami, ki zajemajo turistične dejavnosti, ali pa morajo dokazati aktivno gospodarsko delovanje znotraj turističnega ekosistema.

Zahteve glede partnerstva:
Projekti morajo biti prijavljeni s strani partnerstva, ki šteje najmanj dve (2) in največ pet (5) organizacij, ki morajo biti med seboj neodvisne (brez strukturnega, pravnega ali finančnega nadzora).

Sodelovanje turističnih MSP:
Vsaj 50 % partnerjev mora predstavljati turistična mala in srednja podjetja (MSP). Na primer, konzorcij s 3 ali 4 partnerji mora vključevati vsaj 2 turistični MSP, konzorcij s 5 partnerji pa vsaj 3. Poleg tega mora biti vsaj 60 % finančne podpore namenjeno sodelujočim turističnim MSP.

Sestava partnerstva:
Partnerstva lahko nastanejo na enega od naslednjih načinov:

  • Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z enim ali več dodatnimi turističnimi MSP.
  • Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z eno ali več turistično povezanimi organizacijami, pri čemer mora biti vsaj 50 % partnerjev turističnih MSP.
  • Turistično MSP kot glavni prijavitelj skupaj z MSP iz drugih sektorjev (npr. agroživilski sektor, kultura, digitalne tehnologije), pri čemer mora turistična MSP predstavljati vsaj 50 % vseh partnerjev.
54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)