Celovito načrtovanje marketinških aktivnosti: načrtovana spontanost in premišljena avtentičnost

By
996
Celovito načrtovanje marketinških aktivnosti: načrtovana spontanost in premišljena avtentičnost

25. oktober 2024
9.00 - 12.00
Kraška ulica 2,
Sežana

Dogodek je namenjen podjetnikom, ki želijo okrepiti svojo blagovno znamko preko marketinških kanalov.

Delavnica bo vsebovala primere dobrih praks.

PROGRAM

  • Osnove celovitega načrtovanja marketinških aktivnosti
  • Sistemska raba podatkov za boljše odločitve
  • Uporaba avtomatizacije in umetne inteligence v marketingu
  • Orodja za lajšanje izvajanja marketinških aktivnosti
  • Premišljena raba in optimizacija kanalov
  • Primeri, vprašanja in odgovori

CILJ DOGODKA

  • Izpostaviti moč premišljenega načrtovanja, ki skozi vrednoste, način komuniciranja in temeljne konkurenčne prednosti izdelka/storitve ohranja avteničnost in spontanost
  • odkriti načine, kako z načrtovanimi pristopi ustvarjati kampanje, ki delujejo naravno, pritegnejo pozornost in krepijo vašo blagovno znamko
  • preučiti premišljeno uporabo in optimizacijo različnih marketinških kanalov za doseganje največje učinkovitosti kampanj
Spoznajte 
PREDAVATELJA

Janja Novoselc

Kaspr s.p.

Aktivnosti Inkubatorja d.o.o. Sežana v okviru operacije JR podporno okolje 2023-2025 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2021 -2027, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)