Na delavnicah boste spoznali razlike med klasičnim in spletnim trženjem ter kaj je značilno za vsakega izmed teh oblik.
Na brezplačne delavnice ste vabljeni vsi, ki vas tovrstna tematika zanima.
Program delavnic
znamčenja in spletnega
trženja
ZNAMČENJE
Predavateljica:
Lilijana Mikluš
10. 3. 2023, od 9.00 do 15.00
- Spoznali boste trike trženja
- Izvedeli več o sami blagovni znamki
- Katere strategije uporabiti pri razvoju blagovne znamke?
- Kakšna je sploh identiteta blagovne znamke?
- Kako tržiti nek produkt, kakšno ceno mu postaviti in kako sploh pripraviti promocijo zanj?
SPLETNO IN DIGITALNO TRŽENJE
Predavateljica:
Mateja Boldin Zevnik
17. 3. 2023, od 9.00 do 15.00
- Kako se lotiti digitalne marketinške strategije?
- Kako določiti proračun za digitalni marketing?
- Nakupna pot in digitalni kanali za učinkovito komuniciranje.
- Sta Facebook in Instagram dovolj? Kateri digitalni kanali še obstajajo – Google, youtube, e-mail marketing, Digital Turbine, Snapchat, Reddit, Viber, Spotify, Twitter, Tik Tok…
- Realno finančno ovrednotenje kampanj. ROI in ROAS.
- Učinkovitost marketinških aktivnosti. Spremljajte uspešnost kampanj (metrike in analitika) pri doseganju zastavljenih ciljev (KPI).
- *BONUS: oglasna sporočila: Kaj učinkuje? (*če bo dovolj časa)
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT, Javna agencija.
