GeoKarst: Razvoj blagovne znamke in poti do trga

By
40
GeoKarst: Razvoj blagovne znamke in poti do trga

V okviru standardnega projekta GeoKarst sofinanciranega v okviru Programa sodelovanja Interreg V-A Italija-Slovenija 2014-2020 iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj je Inkubator Sežana izvedel čezmejno izobraževalno delavnico za MSP “Razvoj blagovne znamke in poti do trga v povezavi z nastajajočim čezmejnim geoparkom Kras-Carso”.

Udeležencem smo na delavnici predstavili aktivnosti in neštete možnosti in priložnosti, ki jih ponuja Inkubator Sežana, Katja Fedrigo iz Občine Sežana je podrobneje predstavila projekt GeoKarst, Lilijana Mikluš in Dobran Juričan pa sta udeležencem poti do kupcev in predstavila potek razvoja blagovne znamke.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)