Javno zbiranje ponudb za prodajo premičnega premoženja v lasti občine Sežana

By
380
Javno zbiranje ponudb za prodajo premičnega premoženja v lasti občine Sežana

Občina Sežana, Partizanska cesta 4, Sežana, na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018, 79/2018), Uredbe o stvarnem premoženjem države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18) ter sklepa Župana Občine Sežana št. 410-23/2021 z dne 16.5.2022 objavlja

JAVNO ZBIRANJE PONUDB ZA PRODAJO PREMIČNEGA PREMOŽENJA V LASTI OBČINE SEŽANA

1. Ime in sedež organizatorja: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana

2. Predmet prodaje in izhodiščna vrednost:

Oprema LGA:

Elektronske in druge naprave, merilna oprema in komponente za izvajanje meritev s področja geomagnetizma in aeronomije, dopolnjeno s specializirano programsko opremo, prirejeno za zajem in začetne obdelave izmerjenih podatkov (v nadaljevanju: Oprema).                                                       

Seznam opreme  je naveden v prilogi.

 Na podlagi opravljene cenitve mag. Pavla Štajdoharja, univ.dipl.inž.el., sodnega izvedenca in cenilca za elektro stroko, znaša skupna ocena vrednosti celotnega seznama opreme LGA 7.155,00 EUR (izhodiščna  vrednost). V ceno ni vključen davek na dodano vrednost, ki ga plača kupec.

Oprema se prodaja v kot celota.

3. Vrsta pravnega posla:

– prodaja premičnega premoženja

4. Varščina:

4.1. Ponudniki, ki želijo sodelovati v tem postopku javnega zbiranja ponudb, morajo plačati varščino za resnost ponudbe v višini 10% izhodiščne vrednosti opreme. Ponudbi za nakup nepremičnine je treba priložiti potrdilo o plačilu varščine, ki znaša 715,5 EUR.

 4.2. Varščina se nakaže najkasneje do izteka roka za zbiranje ponudb na transakcijski račun Občine Sežana  SI56 0110 0010 0011 107 odprt pri Banki Slovenije,  s pripisom: Oprema LGA.

Plačilo varščine je pogoj za sodelovanje v tem postopku javnega zbiranja ponudb, za kar je potrebno priložiti dokazilo.

 4.3. V primeru, da ponudniki vplačajo varščino in ne posredujejo ponudbe, Občina Sežana varščino obdrži. Prav tako Občina Sežana obdrži varščino v primeru, da ponudnik po plačilu varščine ponudbo za nakup  opreme umakne.

Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe ali ne izplača kupnine, občina Sežana obdrži varščino.

 4.5. Ponudniku, ki ne bo izbran, se varščina brez obresti vrne v roku 15 dni od prejema obvestila o izboru. Uspelemu ponudniku (kupcu) se varščina vračuna v kupnino.

5. Pogoji prodaje in merilo za izbor:

5.1. Oprema se bo prodajala za najmanj izhodiščno ceno.

 5.2. Nakup bo potekal po načelu videno – kupljeno, kasnejše uveljavljanje zahtevkov zaradi napak ne bo upoštevano.

 5.3. Oprema bo prodana najugodnejšemu ponudniku, kriterij za določitev najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena kupnina.

Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse razpisne pogoje in ponudil najvišjo ceno. V primeru da dva ali več ponudnikov za nakup opreme, ponudi isto ceno, lahko komisija pozove najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali se z njimi opravi dodatna pogajanja ali opravi med najugodnejšimi ponudniki javno dražbo, pri čemer se za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki.

Pri javnem zbiranju ponudb kot ponudniki ne morejo sodelovati cenilec in člani komisije ter z njimi povezane osebe.

6. Ponudba:

6.2. Ponudba za nakup mora vsebovati naslednje:

  • podatke o ponudniku: osebno ime oz. firmo, naslov oz. sedež in ostale podatke (EMŠO in davčno številko za fizične osebe; matično in davčno oz. identifikacijsko št. za DDV za pravne osebe, številko TRR za morebitno vračilo varščine, kontaktne podatke) PRILOGA 1;
  • pisno izjavo ponudnika, da sprejema vse razpisne pogoje PRILOGA 2;
  • ponujeno ceno (brez DDV), ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene PRILOGA 3;
  • dokazilo o vplačilu varščine;

 Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedene sestavine. Nepravočasne ponudbe (ponudbe, prispele po poteku roka za oddajo ponudb) in nepopolne ponudbe bodo izločene, o čemer komisija ponudnika obvesti.

 7. Drugi pogoji:

  • Ponudnik lahko ponudbo za nakup opreme dopolni do roka za sprejem ponudbe, ki je določen v razpisu.
  • Izbrani ponudnik plača davek (DDV)
  • Kupnino je izbrani ponudnik dolžan plačati v roku 15 dni od sklenitve pogodbe. Plačilo celotne kupnine v prej določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla. V primeru, da se plačilo ne izvede v roku, se pogodba razdre, varščino pa zadrži Občina Sežana.
  • Ponudnika veže ponudba 60 dni od roka za predložitev ponudb.

8. Obvestilo o izbiri ponudnika:

– Najugodnejši ponudnik bo izbran v roku 10 dni po izteku roka za zbiranje ponudb. Ponudniki bodo o izbiri obveščeni najkasneje v 15 dneh po sprejemu odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika ali o ustavitvi postopka.

– Občina Sežana lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine oziroma ustavi postopek prodaje, ne da bi za to navedla razloge, pri čemer se ponudnikom vrne plačana varščina. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, je izključena.

V primeru neuspelega javnega zbiranja ponudb, bo Občina Sežana obvestila ponudnike v osmih dneh od odpiranja prispelih ponudb.

9. Sklenitev pogodbe:

– Izbrani ponudnik mora s prodajalcem skleniti kupoprodajno pogodbo najkasneje v roku 15 dneh od prejema obvestila o izboru. V primeru, da izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku iz razlogov na strani ponudnika, bo Občina Sežana zadržala plačano varščino in sklenila pogodbo z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. Pogoji iz javnega razpisa so sestavni del pogodbe o prodaji opreme.

– Uspeli ponudnik oz. kupec plača poleg kupnine tudi davčne dajatve (DDV).

– Plačilo celotne kupnine v roku 15 dni od sklenitve prodajne pogodbe je bistvena sestavina pogodbe;

– Oprema se izroči kupcu po plačilu celotne kupnine.

10. Rok, naslov in obrazci za predložitev ponudbe:

 10.1. Ponudba se šteje za pravočasno, če jo Inkubator d.o.o  prejme do vključno  6.6.2022 do 10.00 ure.

10.2. Pisne ponudbe v zaprti ovojnici s pripisom: »Ne odpiraj – ponudba za nakup opreme LGA« naj ponudniki oddajo v pisarni št.___ na Inkubatorju d.o.o Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana ali pošljejo priporočeno na naslov: Inkubatorju d.o.o Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana. Na hrbtni strani mora biti označen naslov pošiljatelja. V primeru, da ponudba ni označena tako, kot je tu navedeno, organizator ne odgovarja za pravočasno odpiranje ponudbe.

 10.3. Ponudniki so dolžni ponudbo oddati na  priloženih obrazcih, ki so sestavni del razpisa.  

 10.4. Prepozno prispele ponudbe, ponudbe pod izklicno ceno in ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale vseh razpisnih in drugih navedenih pogojev (nepopolne), ne bodo upoštevane. Ponudbe, ki bodo prispele po roku  bodo izločene.

11. Javno odpiranje ponudb:

11.1. Odpiranje ponudb bo javno.  Opravila ga bo s sklepom imenovana komisija dne 6.6.2022 ob  11.00 uri v sejni sobi  (1 nadstropje) na Inkubatorju d.o.o. Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana.

 11.2. Ponudniki in predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati z osebnim dokumentom, pooblaščenci, pa tudi z pisnim pooblastilom ponudnika.

12. Informacije in ogled:

Podrobnejše informacije lahko interesenti dobijo  na  Inkubatorju d.o.o. Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana. Kontaktna oseba: Tomaž Vadjunec, elektronski naslov: info@inkubator.si telefonska številka 05/73-13-510, v času  od ponedeljka do petka 9.00 do 16.00.

David Škabar, župan

Priloge:

Javno zbiranje ponudb-prodaja opreme LGA

 

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)