Klic kot strateško orodje

By
28
Klic kot strateško orodje
Praktična delavnica za premagovanje treme in samozavestno komunikacijo s stranko

Interaktivna delavnica bo podjetnikom, prodajnikom in vsem, ki pri svojem delu komunicirajo s strankami, razkrila, kako premagati strah pred telefonskim klicem in izpeljati pogovor samozavestno ter učinkovito. Udeleženci bodo spoznali konkretne pristope, kako vzpostaviti stik brez vsiljivosti, razbiti 7 najpogostejših komunikacijskih zavor in povečati vpliv v pogovoru – brez skript, igranja vlog ali prodajnega pritiska.

Kaj lahko pričakujete:
  • Spoznali boste psihološke vzroke, zakaj nas telefonski stik hromi – tudi ko vemo, kaj ponujamo. 
  • Naučili se boste, kako pretvoriti tremo v naravno prisotnost v pogovoru.
  • Spoznali boste, katere prodajne in komunikacijske navade vam dejansko škodijo.
  • Vsako od teh “nevidnih napak” bomo razbili z jasnim primerom in učinkovito alternativo. 
  • Naučili se boste, kako začeti, peljati in zaključiti telefonski pogovor brez občutka vsiljevanja. 
  • Dobili boste preprost komunikacijski okvir, ki ga lahko takoj uporabite – tudi če ne marate “prodaje”.
  • Interaktivne vaje za glas, tempo in ton – za bolj jasen in umirjen nastop po telefonu.
  • Notranji preklop: iz občutka “motečega klicatelja” v vlogo vodje pogovora. 

4. 6. 2025;
od 14:00 do 15:30

preko aplikacije ZOOM

47 € + DDV

Vključeno je darilo: e-knjiga z naslovom Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank  – koraki do učinkovite telefonske prodaje.

Gostiteljica: Petra Knez Bahor; direktorica in strokovnjakinja za telefonsko prodajo ter kontaktne centre.

Za več informacij se obrnite na info@petraknezbahor.com ali na tel. št. 051 383 120.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)