V članku »Mreženje v podjetništvu za doseganje poslovnih ciljev« so bile predstavljene ključne prednosti mreženja v podjetništvu in to so: gradnja in vzdrževanje poslovnih odnosov, izmenjava informacij in idej, iskanje poslovnih priložnosti, osebna rast in razvoj podjetnika, povečanje prepoznavnosti in vpliva, podpora pri reševanju problemov ter razširjanje kariernih možnosti.
Vsak podjetnik si želi, da bi imel »prave zveze in poznanstva«, ki bi mu odpirale vrata v poslovnem svetu. Boško Praštalo (25), avtor prve slovenske knjige o mreženju, pravi, da je mreženje podobno treniranju športa. Sprva je mreženje sistematičen trening, ki ga podjetnik izboljšuje, dokler to ne postane njegov način življenja. Predstavljena je bila tudi »TO DO« LISTA, ki jo lahko podjetnik s pridom uporabi v procesu proaktivnega načrtovanja poslovnega mreženja za doseganje podjetniških ciljev https://poslovnomrezenje.si/kako-v-tej-situaciji-izkoristiti-obstojece-poslovne-mreze/.
Več o članku: Model TOP 100 za mreženje v podjetništvu