Začetek Podjetniške šole

By
42
Začetek Podjetniške šole

31. marca smo začeli z nizom izobraževanj v okviru 5. Podjetniške šole: Naj ideja postane start-up. V trimesečni brezplačni podjetniški šoli se bo urilo 12 inovativnih potencialnih in start-up podjetnikov. S pomočjo mentorjev bodo razvijali učinkovit poslovni model za lažji zagon podjetja.

Brezplačna podjetniška šola, ki jo organiziramo že peto leto, bo potekala virtualno. Izkušnje so pokazale, da je delo z mentorji preko računalnikom včasih še bolj učinkovito kot v živo. Predvsem, ko se je potrebno dogovoriti za srečanje, ki ga lahko opraviš v udobju svojega doma.

Izobraževanja bodo zajela osnove podjetništva, ki jih bodo potencialni in start-up podjetniki potrebovali pri uresničitvi podjetniške ideje in zagonu posla. Na prvem srečanju, ki je bilo bolj informativne narave in je potekalo 31. marca, so udeleženci dobili napotke za delo in že prve zadolžitve. Sledila bodo predavanja na temo definiranja trga in person, iskanja poti do kupca, trikov trženja in razvoja znamke, družbenih in spletnih medijev, financiranju podjetniških idej ter javnega nastopanja in pitchanja.

Na zaključnem dogodku, ki bo potekal 16. junija, bodo udeleženci podjetniške šole svoje ideje predstavili pred strokovno komisijo. Šest najbolje ocenjenih idej bo mentoriranje nadaljevalo pod budnim očesom zunanjih mentorjev.

Za izvedbo 5. Podjetniške šole: Naj ideja postane start-up je inkubator Sežana skrbno izbral predavatelje iz prakse, med njimi so Dobran Juričan (Energos Consulting Group), Andrej Zupan (BlockBird), Lilijana Mikluš (Atlantik Grupa), Aljoša Domijan (ustanovitelj enaA.com, Aguatera, Gambit trade) ter Marina Markežič (Unlawcked). Teorijo iz predavanjih bodo bodoči podjetniki praktično nadgradili z mentorji Inkubatorja Sežana Dorijanom Maršičem, Majo Cergol Lipnik in Laro Pirc. 

Podjetniška šola: Naj ideja postane start-up je sofinancirana v okviru operacije SIO 2020-2022, prek katere namerava Inkubator Sežana oblikovati uravnoteženo programsko podporo za zagon, rast in razvoj podjetij v Obalno-kraški regiji ter s tem prispevati k povečevanju števila novoustanovljenih podjetij, povečevanju stopnje preživetja novoustanovljenih podjetij ter premagovanju ovir hitro rastočih podjetij.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)