Izobraževanje za pridelovalce in turistične ponudnike Krasa in Brkinov

By
780
Izobraževanje za pridelovalce in turistične ponudnike Krasa in Brkinov

Villa Fabianivinogradniško posestvo iz Kobdilja, začenja razvojni projekt, v katerem želi ustvariti novo blagovno znamko, s katero bodo domači pridelovalci ter turistični ponudniki Krasa in Brkinov s skupnim nastopom okrepili svojo prisotnost na tržišču. 

Na brezplačne delavnice ste vabljeni vsi, ki vas tovrstno povezovanje zanima.

Program izobraževanj za 
pridelovalce
turistične ponudnike
 Krasa in Brkinov

DESIGN THINKING

Predavatelj:
Enej Gradišek

18. 11. 2021, ob 17. uri

  • Razumevanje pomena uporabniške izkušnje.
  • Razumevanje in uporabo Design Thinking metodologije v praksi.
  • Pregled primerov reševanja kompleksnejših izzivov s strukturiranim pristopom oblikovalskega razmišljanja. Oblikovalsko razmišljanje za storitve.
  • Izkustvena delavnica – doživetje Design Thinking pristopa na praktičnem primeru.
  • Delavnica omogoči drugačen pogled na inoviranje, razvoj storitev in produktov ter predstavlja prednost pred konkurenco.

ISKANJE POTI DO KUPCEV

Predavatelja:
Lilijana Mikluš 
Dobran Juričan

25. 11. 2021, ob 17. uri

  • Naši zmagovalni poslovni modeli danes in jutri.
  • Segmentacija kupcev in njihovo ravnanje.
  • Trije nivoji vrednosti (funkcionalna, monetarna, zaznana).
  • Trije načini prodaje.
  • Kaj želimo, da ljudje čutijo glede blagovne znamke?
  • V čem smo bistveno drugačni in v čem smo podobni vsem ostalim?
  • Naša strategija:
    • Kaj je zmaga za naš podjem?
    • Kje bomo igrali, da zmagamo?
    • Kako igrati, da zmagamo?
    • Kaj so naše temeljne zmožnosti, ki omogočajo zmago?
    • Kateri menedžmentski sistemi in ukrepi mi pomagajo pri izvrševanju strategije?

TRŽENJE IN RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE

Predavatelja:
Lilijana Mikluš 
Dobran Juričan

2. 12. 2021, ob 17. uri

  • Identiteta blagovne znamke:
    • Kaj je bistvo blagovne znamke v 3 besedah
    • Ažuriranje vizije, misije, aspiracij, obljub, vizualne identitete, konkurenčno okolje in odjemalci.
    • Katera od področij so pomembna, a še ne dovolj definirana?
  • Razvoj blagovne in storitvene znamke: danes, jutri.
  • Trženje: produkt, cena, promocija in prostor.
  • Akcijski plan

Spoznajte predavatelje

Enej Gradišek

CorpoHub

Svetovalec in poslovni coach

Lilijana Mikluš

Atlantic Grupa

Strokovnjakinja za področje tržnih raziskav in vedenja potrošnikov

Dobran Juričan

Energos

Svetovalec in poslovni coach

Operacija se sofinancirana iz sredstev Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja.

54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)