Prodaja je beseda, ki marsikomu predstavlja nelagodje, strah in še marsikatero drugo negativno občutje. Petra Knez Bahor nam v svoji knjigi »Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank? Koraki do učinkovite telefonske prodaje« predstavi čisto drugačno plat prodaje, kot si jo večina med nami zamišlja. Po njenih besedah je prodaja beseda, ki izraža mehkobo, darovanje in spoštovanje. Je hkrati tudi melodična in ni vedno povezana samo z denarjem. Njen pomen je veliko večji.
V knjigi se osredotoča predvsem na delo v kontaktnih centrih in telefonsko prodajo, saj ima na tem področju več kot 20 let izkušenj. Skozi različne primere nam ponudi številne nasvete, ki so koristni predvsem za tiste, ki se ukvarjajo s tako obliko prodaje. Določeni nasveti pa so povsem univerzalni in jih lahko uporablja prav vsak izmed nas.
Več v članku: Koraki do uspešne telefonske prodaje-1.del