Konferenca GoDigital – 25. 11. 2022: Koraki do dvojnega prehoda

By
58
Konferenca GoDigital – 25. 11. 2022: Koraki do dvojnega prehoda

Razmišljanje, da je digitalizacija končni cilj preobrazbe podjetij in družbe, je zmotno. Pomembno je, da ponotranjimo razmišljanje, da digitalizacijo uporabljamo z namenom doseganja nekega višjega cilja.

Trenutne razmere v svetu so nas kot družbo na splošno in oblikovalce politik prisilile k resnemu razmisleku o tem, kako zmanjšati negativen vpliv človeške dejavnosti na okolje, v katerem živi, hkrati pa zaradi vedno višjega števila prebivalstva doseči čim višjo produktivnost, ki nam omogoča lagodno življenje.

V DIH Slovenije so mnenja, da je ravno vlaganje v digitalizacijo, napredne tehnologije ter spodbujanje inovativnosti in nenehno izobraževanja ključ za doseganje želenih rezultatov. Želijo si, da bi vsako podjetje, ki se loti vlaganja v digitalizacijo, razmišljalo o želenem končnem cilju, pri čemer se bodo v okviru letošnje konference Go Digital osredotočili ravno na zastavljanje zelenih, trajnostno obarvanih ciljev.

Udeležba na 2. dnevu konference GoDigital je brezplačna, a je število mest omejeno, zato je potrebna predhodna prijava.

Prijavite se lahko TUKAJ.

Več informacij dobite TUKAJ.

PROGRAM:

 

8:30 – 9:00       Registracija, kava dobrodošlice
 
9:00 – 9:10        Pozdravni nagovor
mag. Katja Mohar Bastar, direktorica Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije
 
9:10 – 12:10        Delavnica
Delavnica bo potekala v sodelovanju DIH Slovenije s Circular Change, inštitutom za krožno gospodarstvo. Znano je, da je ljudem lažje razmišljati o poslovnih rešitvah, četudi na individualni ravni razumejo, k čemu stremimo, ko govorimo o podnebnih spremembah in novih krožnih poslovnih modelih. Delavnico boste pričeli s premiernim testiranjem orodja PSLifestyle, ki omogoča vsakemu posamezniku, da dobi vpogled v svoj ogljični odtis. V drugem delu delavnice boste skozi praktične primere prišli do razumevanja krožnih poslovnih modelov in potencialov, ki jih nudijo.
 
12:10 – 12:40     Odmor za kosilo
 
12:40 – 14:00    Predstavitev in aktivni pogovor o izbranih dobrih praksah
Drugi del dogodka bo namenjen predstavitvi izbranih dobrih praks s področja trajnostnega razvoja in uporabe digitalnih tehnologij. Svoje primere dobrih praks bodo predstavila 4 podjetja: Danfoss Trata, Anton Blaj d.o.o. – Blaj Fasteners, M Sora in Nil. Nato bomo nadaljevali z aktivnim pogovorom pod vodstvom znanih marketinških strokovnjakinj Edite Krajnović, direktorice Mediade, in Tanje Kavran, izvršne direktorice Društva za marketing Slovenije, ter Katje Mohar Bastar, direktorice DIHS, ki bo zastopala področje digitalizacije.
 
 
Lokacija:  Gospodarska zbornica Slovenije, dvorana A, Dimičeva 13, Ljubljana
54321
(0 glasov. Povprečno 0 od 5)