Inkubator Sežana v sodelovanju s SPIRIT Slovenija v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Slovenji v letih od 2020 do 2022 »SIO 2020-2022« organizira brezplačen promocijsko-motivacijski dogodek
Učinkovito krizno komuniciranje
Svet spreminjajo različni dejavniki; nekateri so predvidljivi in obvladljivi, drugi so presenetljivi, nepredvidljivi in (na videz) neobvladljivi.
Pojav korona virusa nas je opozoril, da večina podjetij ni imunih na krizo. Komunikacija v kriznih situacijah je bistveno drugačna od komunikacije v običajnih situacijah.
Na webinarju bo govora o tem kaj je kriza, krizno komuniciranje in krizni management.
Delavnico bo vodila Vojka Žgavec Clemenz, komunikologinja, strateginja kreativnih tržnih komunikacij, kreativna direktorica, tekstopiska in scenaristka.
KDAJ: četrtek, 23. april 2020, od 15.00 do 16.30
KJE: Webinar bo potekal prek Google Meet. Link, kjer boste lahko webinar spremljali, boste prijavljeni prejeli na elektronski naslov.
KOMU JE WEBINAR NAMEJEN?
- direktorjem
- vodjem oddelkov ali področij
- osebam, ki je urejajo ali so v stiku z upravljalcem internetne strani
- osebam, odgovornim za PR
- pravnikom
PRIJAVE: Udeležba na dogodku je brezplačna, a je nanj potrebna prijava prek spletnega obrazca. Prijave so možne do 21. aprila.
Aktivnosti Inkubatorja Sežana v okviru operacije SIO-INKSEŽANA-2020-22 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.