Blagovna znamka je ključna konkurenčna prednost v poslu. Odločilen element blagovne znamke pa je premišljena, čvrsta, izvirna zgodba blagovne znamke. Zakaj blagovna znamka brez kakovostne zgodbe ne more biti vrhunska? Zato ker je ustvarjanje zgodb oz. “storytelling” postalo ključno marketinško orodje.
Inkubator Sežana v sodelovanju z Javno agencijo SPIRIT v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Slovenji v letih od 2018 do 2019 »SIO 2018-2019« organizira brezplačen tematski dogodek
Zgodba blagovne znamke
KJE: Inkubator Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana
KDAJ: torek, 18. junij 2019, od 16. do 19. ure
VSEBINA:
- “osnovna oprema” vsake blagovne znamke,
- kaj je zgodba blagovne znamke,
- zakonitosti zgodbe blagovne znamke,
- kako zgodbo blagovne znamke razviti in kako jo živeti.
Delavnico bo vodila Vojka Žgavec Clemenz, komunikologinja, strateginja kreativnih tržnih komunikacij, kreativna direktorica, tekstopiska, scenaristka.
Delavnica je brezplačna. Prijave sprejemamo prek spletnega obrazca do ponedeljka, 17. junija 2019.
Aktivnosti Inkubatorja Sežana v okviru operacije SIO-INKSEŽANA-2018-19 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.