Zgodba blagovne znamke

By
77
Zgodba blagovne znamke

Blagovna znamka je ključna konkurenčna prednost v poslu. Odločilen element blagovne znamke pa je premišljena, čvrsta, izvirna zgodba blagovne znamke. Zakaj blagovna znamka brez kakovostne zgodbe ne more biti vrhunska? Zato ker je ustvarjanje zgodb oz.  “storytelling” postalo ključno marketinško orodje.

Inkubator Sežana v sodelovanju z Javno agencijo SPIRIT v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Slovenji v letih od 2018 do 2019 »SIO 2018-2019« organizira brezplačen tematski dogodek

Zgodba blagovne znamke

KJE: Inkubator Sežana, Kraška ulica 2, 6210 Sežana

KDAJ: torek, 18. junij 2019, od 16. do 19. ure

VSEBINA:

  • “osnovna oprema” vsake blagovne znamke,
  • kaj je zgodba blagovne znamke,
  • zakonitosti zgodbe blagovne znamke,
  • kako zgodbo blagovne znamke razviti in kako jo živeti.

Delavnico bo vodila Vojka Žgavec Clemenz, komunikologinja, strateginja kreativnih tržnih komunikacij, kreativna direktorica, tekstopiska, scenaristka.

Delavnica je brezplačna. Prijave sprejemamo prek spletnega obrazca do ponedeljka, 17. junija 2019.

Aktivnosti Inkubatorja Sežana v okviru operacije SIO-INKSEŽANA-2018-19 sofinancirata  Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.